CONTACTE

Cursos i tallers enfocats al comerç d'Igualada

Maig i juny

TENDÈNCIES AL RETAIL. MIREM AL FUTUR

Les tendències del mercat estan canviant constantment, i és important conèixer les que són més rellevants i com adaptar-les al nostre petit negoci. Algunes de les tendències actuals inclouen l'ús de la tecnologia en els punts de venda. També s'està donant importància a l'experiència performàtica, on els clients poden participar en esdeveniments en directe, i a la venda simbiòtica, on la tecnologia s'utilitza per connectar els clients amb els productes que volen comprar. La gent segueix comprant a les botigues físiques, i és important tenir un negoci sostenible per atraure clients conscients del medi ambient.

A càrrec de BIBIANA BECERRA

6 de juny, de 15:00 a 16:45h.

Espai Cívic Centre

c/ de la Trinitat, 12, 2a planta

Formulari d'inscripció:

Què haig de saber abans d’inscriure’m?

  • Es recolliran les inscripcions per cada curs des de l’obertura d’aquest formulari fins el dia abans de l’inici de cada formació a les 13:00h. En el cas de que la formació sigui un dilluns, l’últim dia per tenir en compte les inscripcions serà l’anterior divendres. Un cop recollides, es notificarà al professor i al centre formatiu del llistat esperat d’alumnes.
  • Per aquells casos que d'un mateix comerç hi hagi més d'un alumne, realitzar una inscripció per a cada alumne.
  • Per qualsevol consulta i/o incidència en relació a la formació, podeu contactar amb Josep Ustrell a través del correu electrònic [email protected].
  • La inscripció és gratuïta però l'assistència obligatòria. En cas de no poder assistir, notificar amb anterioritat per poder deixar la plaça a una altra persona.

    DADES DE L'ESTABLIMENT

    DADES DE L'ALUMNE

    Recordeu que cal formalitzar una inscripció per cada alumne que vulgui assistir als cursos

    Protecció de dades

    Al tramitar el formulari i per tant confirmar la inscripció, accepteu el consentiment de que el Departament de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada tracti les vostres dades amb la finalitat de gestionar l'enviament de comunicacions per tal de promoure el sector del comerç de la ciutat, així com el seu desenvolupament.
    En el cas de que en algun moment us vulgueu donar de baixa de la formació, no dubteu en contactar a: [email protected] igualada.net.

    Moltes gràcies per col·laborar amb el comerç de la ciutat.

    © Ajuntament d’Igualada Servei de Comerç
    closephoneenvelopelocation-arrowellipsis-vchevron-down
    Whatsapp
    Necessites ajuda?
    Hola!
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram